Jak dobrze zaplanować i wypromować nasze działania społeczne?
Od czego zacząć budowę strategii marketingowej lub naszego planu promocji?
Jakie są możliwe kanały marketingowe i działania promocyjne, także w naszym mieście?
Zapraszamy na warsztat, gdzie dowiecie się jak zaplanować i wdrożyć podstawową strategię marketingową, a także jak komunikować się w sytuacjach kryzysowych.
W trakcie warsztatu zostaną przybliżone najważniejsze elementy, które pozwolą na budowanie i kształtowanie wizerunku organizacji.
Warsztat poprowadzi:
Jakub Lasek – lider i trener w organizacjach pozarządowych, miejski koordynator wolontariatu, lokalny aktywista i wolontariusz. Wiceprezes Fundacji Geko. Posiada 10-letnie doświadczenie jako marketing manager. Od ponad 10 lat jest czynnie zaangażowanym instruktorem harcerskim, pracującym z młodzieżą i liderami. W każdej wolnej chwili uwielbia podróżować i biegać po górach, a najlepiej to oba jednocześnie.